دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دیزباد در راه نیوز

 

اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری استان خراسان رضوی در خبری با عنوان  

«ساماندهی 7 تقاطع فرعی به اصلی در جاده مشهد - نیشابور انجام شد » به موضوع طرح ورودی راه های فرعی به اصلی روستاهای استان خراسان رضوی پرداخت. 

 رییس نمایندگی راه و ترابری بخش احمدآباد گفت: عملیات ساماندهی ورودی 7 روستا در  جاده مشهد - نیشابور توسط پرسنل این نمایندگی به اتمام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، محمد ابراهیم زاده با بیان این مطلب افزود: تقاطعهای فرعی به اصلی در طول محورها همواره از نقاط پر حادثه محسوب می شوند که از سال گذشته اصلاح این تقاطع ها برابر دستور العمل اجراء وزارت مبتوعه در دستور کار اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی قرار گرفته است.

وی افزود: با اجرای این طرح ورودی فرعی به اصلی در روستاهای جمالده، قاسم آباد، امان آباد، پیوه ژن، دیزباد، درخت سپیدار و باغچه اصلاح و ایمن سازی گردیده است.

وی بیان داشت: عملیات ساماندهی ورودی این روستاها باعث تسهیل رفت و آمد برای بیش از هزار  خانوار  ساکن در روستاهای فوق شده است.

گفتنی است حوزه استحفاظی نمایندگی راه و ترابری احمدآباد شامل 30 کیلومتر بزرگراه، 196 کیلومتر راه روستایی و 287 کیلومتر راه بین شهری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد