دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

100 روز تلاش خستگی ناپذیر برای توسعه دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- شورای اسلامی دیزباد با توکل به خدای بزرگ و کمک دیزبادی ها در مدت 100 روزی که از فعالیت هایش می گذرد به دستاوردهای قابل توجهی رسیده است.

به گزارش «دیزباد وطن ماست»، این تلاش ها در گزارشی جامع تدوین و تنظیم شده و از طریق کانال های ارتباطی شورای اسلامی، به تدریج اطلاع رسانی می شود.


  • رویدادها ی مرداد 1392


1. نخستین جلسه غیر رسمی شورا


نخستین جلسه غیر علنی شورای اسلامی دیزباد، باحضور همسران اعضای شورا  برگزار شد. در این جلسه  پیمانی میان اعضای شورا و خانواده آنها بسته شد که مبتنی بر آن همه متعهد شدندکه فعالیت ها و برنامه ها حول محورهای صداقت، درستی، نظم وانضباط، تفکر وبرنامه ریزی، شور ومشورت، هماهنگی وهمدلی، مردم مداری و در چارچوب قانون باشد. 


در این جلسه قرار بر این شد که شورا برنامه های آموزشی را سرلوحه کارهای خویش قرار داده و تمام سعی خود را بر طراحی، سازماندهی و مدیریت فعالیت ها با بهره گیری از توان مردم دیزباد انجام دهد. همچنین قرار شد شورا در جایگاه ناظر پروژه های توسعه در دیزباد وظایف خود را انجام دهد.


2. نخستین جلسه عمومی شورای منتخب با حضور بخشدار زبرخان


نخستین جلسه رسمی شورای منتخب با حضور بخشدار، فرمانده نیروی انتظامی و ریاست جهاد کشاورزی بخش در مسجد دیزباد برگزار شد. در این جلسه که از تمام دیزبادی های بالای 15 سال دعوت به عمل آمده بود، چارچوب های فعالیت شورای اسلامی و محدودیت های آن به طور دقیق تشریح شد.


همچنین در این جلسه 4 ساعته، نماینده منتخب شورا، به بیان مشکلات جاری و تنگناها، فرصت ها و تهدیدهای دیزباد پرداخته و رویکرد استراتژیک شورا در قبال این مسائل به زبانی ساده برای مردم دیزباد، تبیین شد.


3. آماده سازی محل دفتر شورای اسلامی دیزباد


دفتر شورای اسلامی دیزباد در سال های گذشته، مکان خاصی نداشت و برخی از امکانات و وسایل اداری آن در محل مدرسه که به مدت 8 سال تعطیل بود، قرار گرفته بود. از این رو، بنا شد یک طبقه از ساختمان تازه احداث مرحوم علی کردی به دفتر اختصاص یابد. همچنین با کمک همیاران شورای اسلامی دیزباد این مکان طی مدت کوتاهی تجهیز و آماده سازی شد.


ادامه این گزارش را در روزهای آینده، در «دیزباد وطن ماست»، مطالعه کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
کربلایی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://kelateh-bala.loxblog.com/

درود بر جناب آقای میرشاهی
فرشید به من گفت از روزی که در رابطه با یکی از پست های شما نظر دادم احتمالا شما دلخور شدید وبه وبلاگ کلاته بالا سر نمی زنید یا حداقل نظر نمی دید بهش گفتم بعید میدونم اینطوری باشه .
به هر حال خواستم یاد آوری کنم که هیچ دلیلی نمی بینم که من وشما در تمامی مطالب سایت شما با هم هم عقیده باشیم در ضمن باید خدمت شما عرض کنم که من از جواب جنابعالی قانع نشدم زیرا علاوه بر جواب ،سوال من رو با سوال جواب دادید وچون فکر میکنم انشاءالله شاید همدیگر را در طول یک سال آینده زیارت کنیم بهتر دیدم که حضوری در خدمت شما باشم شاید خم من نتونستم حق مطلب رو خوب ادا کنم
به امید موفقیت روز افزون شما وبه امید دیدار
این پیام را روی سایت در صئورت امکان نیاورید
ممنون

نه قربان. این نبوده است.
من مدتی است مشغله هایی دارم و برای همین به دوستان سر نزدم.
از نظرتان متشکرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد