دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دیزباد وطن ماست؛ سایت برتر روستایی کشور در سال 96

«دیزباد وطن ماست»- سایت روستاهای ایران که  یگانه مرجع ارزیابی سایت های روستایی است برای دومین سال بعد از موفقیت سال 94، سایت دیزباد وطن ماست را به عنوان برترین سایت روستایی کشور در سال 96 اعلام کرد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، این سایت مرجع روستایی، پس از بررسی فعالیت های سایت های روستایی هر ساله سایتی را به عنوان برترین سایت روستایی کشور اعلام می کند که سایت دیزباد وطن ماست برای دومین سال حائز شرایط تشخیص و اعلام شد.

دیزباد وطن ماست که وارد شانزدهمین سال راه اندازی اش می شود طی چهار سال گذشته هر دو روز یک بار به صورت منظم به روز شده است.

دیزباد وطن ماست ضمن تقدیر و تشکر از موسی عسکری و تیم فنی سایت روستاهای ایران امیدوار است که بتواند در سال های آینده نیز فعالیت خود را در چارچوب استانداردهای سایت های روستایی قوی تر کند تا شاهد درخشش بیشتر دیزباد در عرصه فضای مجازی باشیم.



نظرات 3 + ارسال نظر
ا ر ک یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:18 ب.ظ

مبارک باشد ، این حق شماست ، با امید روزهائی بهتر

سپاسگزارم.

تشکر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:10 ب.ظ

این نتیجه زحمات شماست ، افتخار دیزباد است

سپاس بی کران

امیر پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:37 ق.ظ

عادل آقا آنچه شما انجام می دهید وموجب می شود که د ر ایران حرف اول را بزنید زایده علم وخرد و عشق وعلاقه وافرتان به دیزباد است و این عمل شما در تاریخ دیزباد برای همیشه به یادگار خواهد ماند از خداوند می خواهیم فرزندانی اینچنین را برای دیزباد زیاد کند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد