دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

بازدید بخشدار زبرخان از دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- روز دوشنبه 9 مرداد ماه مهندس شریفان بخشدار زبرخان و  آهوئی مدیر عامل دهیاری های بخش زبرخان، مهندس معاون بخشداری و مهندس مهرافشار کارشناس مسئول شرکت تعاونی دهیاری های بخش به دیزباد آمدند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، حضور این تیم در دیزباد نوید بخش مسائلی است که مدتهاست دیزبادی ها در روند توسعه دیزباد به آن فکر می کنند.

این هیئت ضمن جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی و دهیار دیزباد توسط رئیس شورای اسلامی دیزباد در جریان مسائل و فعالیت های مدنی و اداری قرار گرفت.

گزارش مهندس محمود کردی، رئیس شورای اسلامی دیزباد حاوی مجموعه فعالیت های شورا و دهیاری دیزباد در طول چهار سال گذشته و در حوزه های  مختلف   و سپس تعدادی از طرح های آینده بود.

مهندس محمود کردی در سخنان خود ضمن تاکید برا اهتمام تیم های برنامه ریز و اجرایی برای تسریع در فرآیند توسعه این طرح ها را به شرح ذیل بر شمرد:

-تکمیل بوستان روستائی پیش تخت گاه
- سنگ فرش معابر
- اتصال جاده شمال دیزباد به راه بازه بالا (جاده ایمن سازی گاز) به منظور یک طرفه نمودن معبر ماشین رو داخل روستا و امکان عبور خودروهای آتش نشانی
- باز سازی چشمه سنتی دروازه و امکان دور زدن خودرو ها در کوچه بالا
- باز سازی و زیبا سازی چشمه کمبول (چشمه مدرسه)
- باز سازی چشمه اقلیما
- احداث دو پارکینگ در ده پایین
-نصب چراغ های پارکی در چند نقطه دیگر دیزباد
- احداث سرویس های بهداشتی
- احداث ساختمان دهیاری
- و سایر پروژه ها

 مهندس شریفان و هیئت همراه از پروژه در دست اجرای خط انتقال گاز درجاده کمربندی آروین و تعدادی از طرحهای عمرانی اجرا شده بازدید کردند.

شریفان ضمن این بازدید دستور مساعت و همکاری لازم در خصوص تسریع و ارائه پشتیبانی های لازم را داد.

بخشدار زبرخان از دهیاری خواست هرچه سریعتر پروژه نصب آلاچیق های بوستان را شروع کنند.

«دیزباد وطن ماست» ضمن عرض خوش آمد به میهمانان عزیزی که به دیزباد آمدند، اعلام می کند که دیزبادی ها آماده هرگونه همکاری و مشارکت در جهت توسعه پایدار دیزباد هستند. در واقع دیزباد بستری مساعد برای منطقه است که می توان درآینده استعدادهای طبیعی را برای به عمل درآوردن تئوری های توسعه پایدار به کار گرفت.

این امر نیازمند نگاه شما عزیزان به توسعه در دیزباد است. امیدواریم که بتوانیم میزبانان خوبی برای برنامه های توسعه پایدار در دیزباد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد