دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

انتخابات شوراهای اسلامی کلید خورد؛ آینده دیزباد در گروه انتخاب عاقلانه

«دیزباد وطن ماست»-  رییس ستاد انتخابات کشور: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز سی ام اسفند به مدت هفت روز در فرمانداری ها و بخشداری ها شروع می شود.

این خبر آغاز تحولی مجدد را در دیزباد نوید می دهد و امیدواریم کسانی که شایسته هستند برای این مسئولیت خطیر کاندید شوند تا حق انتخاب بیشتری به مردم برای انتخاب داده شود.

دیزباد در دوره اول دوره آزمون را گذراند، در دوره دوم و سوم کم کم شروع به تلاش کرد و در دوره چهارم به سطح قابل قبول رسید. اینک در دور پنجم شورای اسلامی منتظر شکوفایی دیزباد هستیم.

پروژه های زیادی در دیزباد اجرا شده است و بسیاری از این ها زیرساخت ها بودند و حالا با وجود زیرساخت هایی که در یکی دو سال آینده تکمیل می شوند، باید شرایط به سمت دخیل کردن مردم و نهادهای مدنی در توسعه دیزباد حرکت کند.

روند توسعه در دیزباد طی چهار سال گذشته قابل قبول بوده است و آنچه ما به عنوان قابل قبول می شناسیم در خارج از دیزباد با نام فوق العاده شناخته می شود. در عین حال مردم دیزباد مردمی اندیشمند، آگاه، با درایت و فهیم هستند و مطمئنا در مسیر  انتخابات اصلح را بر می گزینند.

دیزباد وطن ماست، خود را متعهد به کاندیدای خاصی نخواهد کرد و صرفا آنچه از طرف کاندیداها به دیزباد وطن ماست منعکس شود منعکس خواهد کرد. سعی خواهیم کرد که مصاحبه هایی با کاندیداها انجام بدهیم.

قطعا عاقلانه ترین انتخاب مسیری مناسب برای آینده دیزباد ایجاد خواهد کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد