دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

گروه کوهنوردی سپهر سلیمانی در مسیر پیوه ژن به دیزباد بالا

داود رضایی نیا در تارنمای «گروه کوهنوردی سپهر سلیمانی» گزارش تصویری از حرکت این گروه در مسیر پیوه ژن به دیزباد را منتشر کرده است. لحن این وبلاگ بر خلاف سایر وبلاگ های کوهنوردی، ساده  و صمیمانه است. داود رضایی نیا  در مورد گزارش تصویری اش می گوید: روزی به یاد ماندنی بود. چشم اندازهای بسیار زیبا و بکر خستگی راه را کم می کرد. پیوه ژن روستایی در دل کوه مبدأ بود و دیزباد بالا روستایی بسیار زیبا همراه با باغهای سرسبز و آباد، مقصد، و مسیر کوهستانی میان این دو روستای زیبا، کوهپیمایی بود همراه با خاطرات شیرین. بگذریم،
شاید ماندنی ترین خاطره این کوهپیمایی، محبت دوستان به یکدیگر بود. وقتی به یکی از ارتفاعات رسیدیم ، همگی خسته بودند و دقایقی به استراحت نشستند، عصای یک نفر پایین کوه جا مانده بود و بازگشتن به دنبال عصا برایش سخت بود چرا که چندین کیلومتر مسیر سخت کوهستان را پیموده بودیم، اما این محبت یک دوست بود که با وجود خستگی برگشت و از پایین کوه عصای دوست را برایش آورد. در انتها از زحمات و راهنمایی های جناب آقای احمدی و سایر دوستان گروه تشکر می کنیم و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.
  
نظرات 2 + ارسال نظر
خرید وبمانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

داود رضایی نیا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

با سلام و تشکر. از اینکه نسبت یه زادگاه خود احساس دین و مسوولیت می کنید و وبلاگی سودمند در جهت معرفی این مکان زیبا و بکر به دیگر هموطنان داخل و خارج از کشور دارید ممنون و سپاسگزارم. هم از جهت اینکه از وبلاگ گروه کوهنوردی سپهر و بویژه قلم بنده به نیکی یاد نمودیدتشکر می کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و همه مردمان دیزباد بالا دارم. اما یک سوال و آن اینکه در ورودی به دیزباد البته از طرف شمال و کوهستان نقاشی هایی بر دیواره کوه هها در حاشیه رودخانه دیده می شود می خواستم بدانم آیا قصد و منظوری از این نقاشی هاست یا صرفا اثار هنری است؟

جناب آقای رضایی نیا،
نقاشی هایی که بر دیواره کوه های دیزباد نقش بسته تلاش هنرمندان دیزبادی برای معرفی فرهنگ این روستا است. من منظور شما را از قصد و منظور متوجه نشدم. با این حال از نظرتان متشکرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد