دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

گزارش تصویری مرمت و بهینه سازی مدرسه جدید دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- یکی دیگر از فعالیت های اخیر شورای اسلامی و دهیاری دیزباد، بازسازی مدرسه دیزباد بود. مدرسه ای که اینک چراغ آن به واسطه دانش آموزانش روشن است.

نگاه شورای اسلامی دیزباد به مساله توسعه، عمران و آبادانی دیزباد قطعا برای همه دیزبادی ها آشکار است. اما مساله اینجاست که وقتی خبر بازسازی و مرمت مدرسه دیزباد را می خوانیم به یاد مدرسه ویران ناصرخسرو می افتیم. مدرسه ای که قطعا امروز افراد زیادی از دیزبادی ها دوست دارند که بازسازی شود. مدرسه ای که به نوعی هویت چند نسل را در دیزباد رفم زده است و اینکه در انتظار نگاه مسئولین می باشد.

شاید اگر اسباب بازسازی این مدرسه نیز فراهم شود، دیزبادی های زیادی برای بازسازی آن به بهترین نحو ممکن مشارکت کنند. فقط می ماند یک خواست عمیق و اراده جمعی و جسارت که این کار خطیر کلید بخورد. 

شاید امروز دیگر دیزباد نیاز به چنین مدرسه ای به این وسعت نداشته باشد، اما مرکز آموزش عالی یا شاید یک مکان عام المنفعه دیگر می تواند جایگزین خوبی برای مدرسه دیزباد باشد. 

اگرچه این ها تنها افکاری هستند که گاهی بر اثر بازخوانی نظرات دوستان دیزبادی به ذهنم متبادر می شود، اما چه خوب می شد که می شد چنین شود!

 

 




 

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

هزار تا لایک داری دکی!
آرزوی همه دیزبادی ها مسلما همینه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد