دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

اداره جوانان و ورزش نیشابور امکانات ورزشی در اختیار دیزباد قرار می دهد

«دیزباد وطن ماست»- دهیار و اعضای شورای اسلامی دیزباد در نشستی با حضور رئیس اداره جوانان و ورزش نیشابور به نیازهای دیزباد برای توسعه ورزش در میان جوانان پرداختند.

در سال های اخیر فعالیت های ورزشی در دیزباد به شکل بی بدیلی سازماندهی شده است که همین امر باعث شده بتوان به ورزش دیزباد با نگاهی امیدوارانه نگریست.

در ملاقات نمایندگان دیزباد، برای دومین بار تجهیزات ورزشی در اختیار روستای دیزباد قرار می گیرد.

اگرچه شاید این تجهیزات قسمت کوچکی از نیازهای مردم دیزباد را پوشش دهد، اما با این حال توجه به دیزباد در نظر مردم دیزباد باقی می ماند.

اعضای شورای اسلامی و دهیار دیزباد در ملاقات با مهندس امینی رئیس اداره، موضوعات مختلف ورزشی رامورد بررسی قرار دادند، در نهایت وی دستور تحویل یک میز پینگ پنگ تحویل دیزباد به دیزباد را صادر کرد.

 گفتنی است در ملاقات قبلی با مهندس امینی ستون و تور و  توپ والیبال برای دو میدان ورزشی ده بالا و ده پایین تحویل شورای دیزباد شد.

 شورای اسلامی و دهیاری طی پیامی از این مدیر توانمند شهرستان تقدیر و تشکر کردند و امیدواریم که این کمک ها همچنان ادامه پیدا کند. همانطور که مستحضرید بوستان پیش تختگاه دیزباد در حال ساخت است و این بوستان می تواند به تجهیزات ورزشی که برای پارک ها دیده می شود مجهز شود و امیدواریم که نهادهای ذیربط در این خصوص با دهیاری و شورای اسلامی همکاری لازم را بعمل آورند.


نظرات 1 + ارسال نظر
Nil سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:05 ب.ظ

Merci ,,,neve ameham chetoren ,,,khoben inshalah,,,,arvin aziz

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد