دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

تبلیغ کانال تلگرام دیزباد در کانال های گردشگری برای افزایش بازدید کننده

«دیزباد وطن ماست»- پیشتر نظر سنجی در خصوص برترین شبکه اجتماعی که برای دیزباد اطلاع رسانی می کند منتشر کردیم که نتیجه آن نشان می داد شبکه تلگرام بیشترین میزان مراجعات را داشته است.

در همین زمینه پیشنهاد می شود شبکه تلگرامی برای آگاهی مردم از وضعیت دیزباد و گردشگری آن راه اندازی شود و در سایر شبکه های پر بازدید تلگرام تبلیغ شود تا از محل آن بتوانیم توریست هایی را که از مناطق مختلف کشور به استان خراسان رضوی می آیند به دیزباد جذب کنیم.

مشکل بزرگ امروز دیزباد این است که مسافران آن اغلب بومیان مناطق اطراف هستند که برای صرف ناهار به دیزباد می آیند و شاید جذابیتی که سایر توریست ها در این روستای زیبا می بینند و می توانند برون دادی برای آن داشته باشند در این توریست های بومی وجود نداشته باشد.

این مساله به این دلیل رخ می دهد که توریست بومی برای شب در دیزباد اقامت نمی کند و صرفا گریزی به منطقه می زند و رد می شود. در نتیجه درآمد حاصل از حضور این نوع توریست با توریستی که می خواهد  در دیزباد اقامت کند متفاوت خواهد بود.

لذا تبلیغات گسترده در زمینه جذب توریست غیر بومی به دیزباد می تواند زمینه های توسعه گردشگری واقعی را در دیزباد فراهم کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد